Enviaments gratuïts desde 18€

Atenció al client: 900 222 500

M'he de registrar per poder comprar a la botiga web de Druni?

Podràs navegar per la botiga web de Druni SA i omplir la bossa de la compra sense necessitat d'estar registrat. Només per finalitzar la compra serà necessari que facilitis les dades necessàries per accedir a les dades de l'enviament de la comanda.

Com puc trobar l'article que vull?

Per trobar l'article que desitges pots navegar per totes les seccions de la nostra web. Clicant en qualsevol dels apartats, trobaràs gran varietat d'articles, la descripció, mides disponibles i el seu preu corresponent.

Si busques algun article concret, podràs trobar-lo utilitzant les diferents opcions de cerca. Podràs cercar introduint qualsevol text o, si t'ho estimes més, per marca mitjançant la llista desplegable.

Si tot i així no trobes el que busques, posa't en contacte amb nosaltres i farem tot el possible per fer-te arribar el producte que necessites en el menor termini de temps possible.

Els articles que s'ofereixen a la botiga web, són originals?

Druni és distribuïdor oficial de totes les marques els articles de les quals posa a la venda i garanteix que tots els productes que ven són 100% originals. Així, els articles que apareixen a la botiga en línia són els mateixos que pots trobar a la nostra xarxa de 240 botigues físiques. Els articles coincideixen amb les imatges, excepte en aquells casos que hi hagués cap error amb la foto que apareix a la pàgina web.

Els preus dels articles de la botiga inclouen algun impost?

Els preus dels articles que es troben a la venda a la nostra botiga web inclouen l'Impost de Valor Afegit (IVA).

SÓN SEMPRE IGUALS ELS PREUS QUE ELS DE LES TENDES FÍSIQUES?

No sempre. Els preus poden coincidir o variar amb respecte a les nostres tendes físiques. Açò es deu a que es tracta de dos canals de distribució diferents, als que es poden estar promocionant productes o marques diferents a cada moment, siguent aquestos productes els mateixos a ambdós canals.

Com puc seleccionar l'article que vull?

Així que trobis l'article que vols, només cal que pitgis el botó "AFEGIR A BOSSA". Quan afegeixes un producte a la bossa de la compra, automàticament podràs visualitzar l'estat de la bossa completa. En aquest moment, podràs triar entre continuar comprant o processar la comanda.

Si continues comprant, tindràs en tot moment visible la bossa de la compra a la part superior dreta de la pantalla. Clicant aquí, podràs visualitzar tot el contingut de la teva bossa de la compra i fins i tot modificar-lo.

Es reposen els articles en els quals apareix que no hi ha estoc disponible?

Sí, tots els articles són reposats en el termini més breu possible o, si no, són retirats del web.

Com a soci del club Druni, puc acumular punts en les meves compres a la botiga web?

No, els avantatges de la nostra botiga web són independents de la resta de les nostres botigues físiques.

És segur comprar a la botiga web de Druni?

Sí. Pots comprar amb tota tranquil·litat ja que disposem dels recursos necessaris que garanteixen la seguretat de les teves compres i de les teves dades. Les informacions relatives a la teva comanda, i especialment el pagament en línia amb targeta bancària, estan protegits. La totalitat de la transacció es fa en un servidor segur, emprant la tecnologia de seguretat SSL (Secure Socket Layer) i el teu número de targeta bancària apareixerà xifrat.

Com puc pagar per efectuar la compra?

Fent servir els mitjans més utilitzats en la compra per Internet:

• Targeta de Dèbit o Crèdit (VISA o MASTERCARD).

Si selecciones aquesta modalitat de pagament, accediràs directament al nostre TPV virtual, per tal de garantir la total seguretat del pagament.

• Paypal

Si selecciones aquesta modalitat de pagament, només necessitaràs confirmar el teu compte Paypal perquè el pagament sigui immediat.

Puc enviar la meva compra a qualsevol lloc?

Actualment enviem les teves comandes a qualsevol localitat d'Espanya, excepte les Illes Canàries, Ceuta i Melilla. De moment, no és possible recollir les comandes a les nostres botigues físiques.

Quines són les despeses d'enviament?

Enviaments Estàndard

Les despeses d'enviament són gratuïtes per a comandes superiors a 20 €.

Per a comandes d'import inferior a 20 € les despeses d'enviament seran:

COMPRES INFERIORS A 20€

COMPRES SUPERIORS A 20€

ENVIAMENT ESTÀNDARD

PENÍNSULA

BALEARS

PENÍNSULA I BALEARS

Domicili

3€

4,95

Gratuït

Correos

2€

4,95

Gratuït

COMPRES INFERIORS A 20€

COMPRES SUPERIORS A 20€

ENVIAMENT ESTÀNDARD

PENÍNSULA

BALEARS

PENÍNSULA I BALEARS

Domicili

3€

4,95

Gratuït

Correos

2€

4,95

Gratuït


No es realitzen enviaments fora d'Espanya ni a Ceuta, Melilla i Illes Canàries.


Enviaments Exprés

Per rebre la seva comanda l'endemà, les despeses d'enviament seran:

COMPRES INFERIORS A 20€

COMPRES SUPERIORS A 20€

ENVIAMENT EXPRÉS

PENÍNSULA

BALEARS

PENÍNSULA

BALEARS

Domicili

4€

--

4€

--

COMPRES INFERIORS A 20€

COMPRES SUPERIORS A 20€

ENVIAMENT EXPRÉS

PENÍNSULA

BALEARS

PENÍNSULA

BALEARS

Domicili

4€

--

4€

--


L'opció de l'enviament exprés solament és aplicable a comandes d'un producte i vàlid només per a Penísnula (excloent Portugal).


Podrà visualitzar les despeses d'enviament en el moment de tramitar el pagament de la seva compra i abans de confirmar la seva comanda.

QUIN ÉS EL PROCÉS DE LLIURAMENT?

Actualment, el nostre operador logístic és Correus. La comanda podrà lliurar-se en el seu domicili o bé, a l'oficina de Correus que triï.


LLIURAMENT A DOMICILI:

Correus realitza 2 intents de lliurament al seu domicili.
Si el primer intent és fallit, és a dir, no hi ha ningú al domicili, se li enviarà un SMS informant-lo que es realitzarà un segon intent de lliurament en els pròxims dies.
Si el segon intent resulta fallit, Correus deixarà una notificació al seu domicili informant-lo que podrà recollir la seva comanda a l'oficina de Correus més propera durant 15 dies naturals a partir del segon intent de lliurament.


LLIURAMENT A L'OFICINA DE CORREUS ESCOLLIDA:

En realitzar la comanda podrà seleccionar aquest tipus de lliurament indicant la oficina a la que desitja recollir la seva comanda.
S'avisarà mitjançant sms quan estigui disponible la recollida del seu paquet.
Si transcorreguts 5 dies no ha recollit la seva comanda, se li enviarà un segon sms com a recordatori.
La seva comanda estarà disponible a l'oficina de Correus durant 15 dies naturals a partir del primer SMS rebut.

Quant de temps he d'esperar a rebre la meva compra?

Totes les comandes que facis, sempre que hi hagi estoc disponible, els rebràs en 48-72 hores, considerant dies feiners (de dilluns a divendres) des que la comanda es troba "Enviada". Un cop hem preparat la teva comanda, t'enviarem un correu electrònic informant-te del número de l'enviament perquè puguis fer-ne el seguiment a través del web de transportista.

Puc retornar una compra a una botiga física?

No, les devolucions s'han d'efectuar a través del circuit de la botiga web de Perfumeries Druni.

Quant de temps disposo per fer una devolució per desistiment?

El període de desestimació és de 30 dies naturals des de la recepció del producte adquirit.


Si vostè s'ha registrat anteriorment com a client a la nostra botiga online www.druni.es, pot iniciar un procés de devolució a través d'aquest compte, indicant el motiu de la devolució.


Si no té compte de client o té algun dubte, pot contactar amb nosaltres a través de atencionalcliente@druni.es, on se li indicarà el procediment a seguir.


Per a més informació, consulteu l'apartat de devolucions.


Recordeu que la mercaderia rebuda haurà de trobar-se amb el seu embalatge original, en perfecte estat de conservació, i amb una còpia acreditativa de la compra.

Què faig si rebo una comanda defectuosa o incorrecta?

En cas de rebre un producte amb defecte de fàbrica, tara o que resulti incorrecte, hauràs anotar-ho a l'albarà de lliurament del transportista. A més, posa't contacte amb nosaltres a través d'atencionalcliente@druni.es i t'indicarem el procediment a seguir. Informa'ns a la mateixa direcció si reps un article diferent del que havies demanat per procedir a corregir-ho.

Recorda que la mercaderia rebuda haurà de trobar-se amb el seu embalatge original, en perfecte estat de conservació, i amb una còpia acreditativa de la compra. Les devolucions poden fer-se fins a 30 dies naturals des de la recepció del producte adquirit.

Necessites ajuda?

900-222-500 | atencionalcliente@druni.es

Horari: Dilluns a divendres de 09:00 a 15:00h

Tens dubtes sobre la teva comanda?

Si tens algun dubte sobre la teva comanda pots consultar la nostra secció de Preguntes més freqüents

Estàs buscant una botiga Druni?

Troba la teva botiga Druni més propera utilitzant el nostre cercador de Cercar Botiga

Pujar